All Categories

News

Home> News

Chì sò e precauzioni per l'usu di lame di sega di diamante?

Tempu: 2023-02-23 Visite: 82

1. Quandu si mette lame di sega in fabbriche di petra, assai fabbriche metteranu u lame di sega direttamente nantu à u pianu. Questa ùn hè micca una bona pratica. U currettu A pratica hè di appiccà a lama di sega di diamante verticalmente nantu à una scaffale asciutta è evità lochi umidi. Ùn mette mai a lama di sega diamantata in pianu nantu à u pavimentu o nantu à un ripiano, piazzamentu piattu vi purtari a deformazione di a lama di sega in lega è ancu causari u putenziale per a lama di cascà durante u tagliu. U latu più bassu di a sega a lama ùn hè micca favurevule à u tagliu postu chì avarà un impattu seriu nantu à a lama capu chì hè in cuntattu cù a terra.

2. Quandu usu, per piacè ùn trapassa a vitezza specificata, u più altu a linea vitezza, in taglià qualchi durezza o petra abrasive, ci sarà una calata in sharpness, u cutter head hè uguali à a situazione grinding. È se u cliente cumprà i prudutti ordinariu lama sega di cumpagnia Linxing, micca più cà 260 rpm hè megliu, a velocità troppu alta pruducerà una grande amplitude, è anu più altu esigenze per u materiale di sustrato di lama di sega, se avete bisognu di più veloce lama di sega di diamante, per piacè cuntattateci per a persunalizazione.

3. diamante sega lama in u prucessu di usu nurmali taglio, u operatore deve portanu scudo protettivu, guanti, cascu, scarpi di prutezzione di u travagliu, protettivi occhiali è altre equipaggiu di prutezzione. Se ci hè una grande quantità di polvara, a maschera hè dinù un must.

4. In a stallazione di lama sega di diamante, deve prima cunfirmà u prestazione di a machina di taglio, aduprà, prima leghje i instructions, di u macchina, per ùn stallà u male, causa accidenti. In particulare per u stallazione di a sega lama sta parte di u funziunamentu, seguitate attentamente u manuale d'operazione in cunfurmità cù e norme è e prucedure per installazione.

5. Quandu stallà u diamante sega lama, vi tocca prima verificà s'ellu u a lama di sega hè crepata, distorta, appiattita, denti persi è altri fenomeni prima di stallà lu. Se a situazione sopra, per piacè cuntattateci in tempu. Ùn cuntinuà à stallà è aduprà u pruduttu cù prublemi per evità di pruvucà grandi prublemi di taglio.

6. Diamond sega denti lama sò assai duru è sharp, pruibisce collision, caduta à a terra, deve esse ligeramente tenuta è ligeramente postu. Quandu si move, hè hè cunsigliatu di muvimenti verticalmente. Se a lama di serra hè di diametru mediu, hè più sicura di tene u cuntrollu internu cù una manu è tene u fondu cù u altru. In u casu di grandi lame di serra, quandu si move cù una grua di viaghju, hè Hè ancu cunsigliatu di spustà verticalmente per mezu di una corda intornu à u foru.

Dopu avè montatu a lama di a sega, assicuratevi chì u foru hè fermamente fissatu à a sega flange di a tavola di sega. Se ci hè una lavatrice, a guarnizione deve esse stallata; tandu, spingere delicatamente a lama di sega a mano per assicurarsi che la lama non vacilla eccentricamente durante a rotazione. Se ùn site micca sicuru chì a lama di a sega hè scuzzulate, vi ponu principiatu a macchina per un periodu di prova à assicurà chì u a macchina è a lama di a sega funzionanu nurmale prima di mette in a petra.

8. A direzzione di taglio indicata da a freccia di a lama di serra in lega deve esse allinatu cù a direzzione di rotazione di a tavola di sega. Hè strettamente pruibitu di stallà a direzzione opposta, a direzzione sbagliata vi purterà denti persu, o ancu più seriu accidenti taglio. Principalmente perchè a lama di sega testa in u fabbrica nant'à u latu apertu, s'è a direzzione cuntrariu di taglio, u diamante esposta ùn hè micca solu fàciule à taglià a petra, ma facile à rupture risultatu in a mancanza di parti esposti, spaziu taglio hè insufficient à cutà u petra ùn pò spustà o sega distorsioni lama è altre situazioni.


Prev torna à a nutiziaTorna à Notizie Next